言葉辞典出張版版

ネットに散らばっている言葉を集めている。それだけだ。

<<キメ台詞>>
Today is the first day of the end of your lives.
 今日がお前の最初の命日だ
You probably thought you ought to gonna die today. Surprise!
 驚いたか?お前は今日死ぬべきだったんだよ、たぶん。
Guns don’t kill people. I do!!
 銃は人を殺さない。俺が殺すんだよ!
<<命乞い>>
Don’t kill me! I’m a virgin!
 やめてくれ!まだ童貞なんだ!
<<止めを刺される前にor自殺するときに>>
I regret nothing.
 後悔など無いさ
<<その他いろいろ>>
You probably think I’m not a nice person.
 お前どうせ俺のこと「イヤな奴だな」なんて思ってんだろ?
Uuum, smells like chicken.
 チキンの焼けるいい臭いがするぜ
Anotherone bites the dust.
 また死体が増えやがった
Don’t touch me! I’ll call my lawyer.
 俺に触るんじゃねえ!弁護士呼ぶぞ!
Someone stole my hamburger. Now you ought to gonna pay!!
 誰か俺のハンバーガー盗みやがったな。お前が代わりに払え!!
Get off me, give me some room.
 狭い!ここから出してくれよ!
Kyammm,what’s that aweful stench.
 うっ……ひどい臭いだ。